Jesteś dostawcą Internetu i zastanawiałeś się nad budową działu Call Center? Chcesz zaoferować swoim klientom szybki i skuteczny kontakt ale koszty zatrudnienia nowych pracowników, oprogramowania i wynajęcia dodatkowej powierzchni biurowej są wysokie lub może posiadasz już takowy dział ale jest nieefektywny i drogi? Od teraz możesz sobie pozwolić na posiadanie własnego Call Center w bardzo przystępnej cenie. Jesteśmy w stanie świadczyć kompleksową obsługę telefoniczną dla Twoich klientów (abonentów). W ramach jednej i stałej opłaty miesięcznej są zawarte:
- nowy numer infolinii (zaczynający się od 0-801xxx xxx)
- standardowo nasze Call Center jest otwarte od 8:00 do 22:00. Od poniedziałku do soboty.
- podstawowa obsługa help desk
- podstawowe wsparcie w uruchomieniu usługi
- dział reklamacji
- dział płatności
- dział telesprzedaży
Dodatkowe moduły:
Moduł języka
- obsługa w języku angielskim
- obsługa w języku ukraińskim
Moduł czasu:
- obsługa w niedziele
- obsługa całodobowa
- obsługa w dni ustawowo wolne od pracy
Moduł numeru:
- możesz przenieść swój numer któru znają Twoi klienci (abonenci)
- możesz uzyskać nowy numer stacjonarny w dowolnej strefie ( do wyboru 49 stref)