Team CC

 

                     Jesteś dostawcą Internetu i zastanawiałeś się nad budową działu Call Center? Chcesz zaoferować swoim klientom szybki i skuteczny kontakt ale koszty zatrudnienia nowych pracowników, oprogramowania i wynajęcia dodatkowej powierzchni biurowej są wysokie lub może posiadasz już takowy dział ale jest nieefektywny i drogi? Od teraz możesz pozwolić sobie na posiadanie własnego Call Center w bardzo przystępnej cenie. Jesteśmy w stanie świadczyć kompleksową obsługę telefoniczną dla Twoich klientów (abonentów). W ramach jednej i stałej opłaty miesięcznej. Pakiet zawiera następujące składniki:


- nowy numer infolinii (zaczynający się od 0-801xxx xxx)
- standardowo nasze Call Center jest otwarte od 8:00 do 22:00. Od poniedziałku do soboty.
- podstawowa obsługa help desk
- podstawowe wsparcie w uruchomieniu usługi
- dział reklamacji
- dział płatności
- dział telesprzedaży

Zalety outsourcingu call center:

Brak zwolnień  lekarskich pracowników, zapewniamy ciągłą obsługę Twoich klientów, mniejsza ilośc etatów w Twojej firmie a co za tym idzię niższe koszty obsługi księgowej, brak kosztów zakupu oprogramowania,  brak kosztów dzierżawy dodatkowej przestrzeni biurowej, brak konieczności utrzymywania infrastruktury telefomunikacyjnej. 

 Do wyboru dodatkowe moduły:

Moduł języka

- obsługa w języku angielskim
- obsługa w języku ukraińskim

Moduł czasu:

- obsługa w niedziele
- obsługa całodobowa
- obsługa w dni ustawowo wolne od pracy

Moduł numeru:

- możesz przenieść swój numer któru znają Twoi klienci (abonenci)
- możesz uzyskać nowy numer stacjonarny w dowolnej strefie ( do wyboru 49 stref)
- możesz wybrać numer bezpłatny dla Twoich klientów 0-800-xxx-xxx

© 2013-2024 PRV.pl
Strona została stworzona kreatorem stron w serwisie PRV.pl